RSS
 
كمتر از ۲۴ساعت به بازگشایی مدارس نمانده و همه دانش آموزان در تكاپو هستند ; برخی درصدد تمام كردن جلد گیری كتاب های باقی مانده شان و برخی مضطرب از تعویض مقطعشان و البته تقریبأ تمامشان در حال بررسی لباس های نو خود می باشند خلاصه در این وقت مانده همه به یك كاری مشغول هستند ، من امیدوارم همه آن ها در سال تحصیلی جدید موفق باشند و به اهداف خود برسند به ویژه دانش آموزان مدرسه خودمان كه امسال تقریبأ مدرسان خوبی برای آن ها تدریس خواهند كرد. یازان: آدی یوخ


باخیش (0) یازارلار: باشقان 1391/6/31 - 08:43
پاسخ به برخی كامنت های شما:

قوناق: دوست گرامی،فكرنمیكنم شناساندن تاریخ گهربار آذربایجان،عیبی داشته باشد.شما كه در كمال بی رحمی مارا "پانتورك" خطاب میكنید،باید به "مانقورد" بودن خویش ایمان داشته باشید.ازخود تعریف نباشد ولی شاید جالب باشد كه بدانید،مطلب "سونای،والنتاین آذربایجان" كه نوشته مدیریت پورتال میباشد،در بسیاری از وبلاگها،سایت ها و حتی فیسبوك كپی+پیست شده است. مانقورد هارا نیاز به خواندن چنین مقالاتی نیست.

دنیز: این وظیفه همه ماست.درضمن سطح میاندوآبی ها در اینگونه موارد بسیاربالاست!

اردوغان: دوست گرامی،فعلا قصد همكاری با افراد غیردبیرستان خودمان مقدور نیست،عذر مارا بپذیرید.

سعید:بله واقعیت دارد.

*دوستان گرامی،بنابه برخی دلایل،امكان تأیید زودهنگام نظرات وجود ندارد،ولی یقین بدانید كه نظرات همگی خوانده میشوند.


باخیش (0) یازارلار: باشقان 1391/6/30 - 11:15
عــــجــــب!

چندروزپیش كامنتی ازیك دانش آموزان دبیرستان شاهدپسرانه دریافت كردیم كه فرد موردنظر،بعد از نثار كلی فحش و توهین های ناموسی به نویسندگان پورتال،جابجایی تیموری و دانشمند را گناه ما دانسته بود!

فعلا فحشهای آبدار این قارداش عزیز به كنار،مسئله سر قسمت دوم است!

واقعا این دوست گرامی از روی چه اصولی،به این نتیجه رسیده بود كه این اتفاق زیر سر ما بوده است؟! ثانیا مگر جناب تیموری ارثیه پدری ایشان است كه فقط به تدریس درشاهد مشغول باشد؟! ثالثا، اگر طبق گفته شما،ما باعث و بانی این جابجایی بوده ایم،شما بفرمایید این جابجایی را لغو كنید!

و نكته آخر:

تربیت بر نااهلان چون گردكان است بر گنبد!

هله لیك.


باخیش (1) یازارلار: باشقان 1391/6/29 - 06:36
روز دوشنبه،مورخه 91.6.20 یك روز تاریخی برای پورتال بود! روزی كه بازدیدهای پورتال تیزهوشان میاندوآب از مرز 400 نفر عبور كرد و به 417 بازدید دریك روز رسید. قبل از این ركورد،بیشترین بازدید روزانه پورتال به اسفندماه سال گذشته میرسید كه 396 بازدید ثبت شده بود.

پورتال ضمن تشكر از تمامی دانش آموزان،به همه شما میگوید:

یــــــاشــــــایــــــاســــــیــــــز


باخیش (1) یازارلار: باشقان 1391/6/22 - 12:44
حتمأ در ایام مدرسه برای هر كدام از شما پیش آمده كه به دلیل كسالت و بیماری مجبور شده اید غیبت كنید و بعدأ از یكی از دوستانتان جزوات معلم را بگیرید.لابد گاهی هم پیش آمده كه هم كلاسی شما گفته است یادداشت هایش فقط به درد خودش می خورد و فرد دیگری نمی تواند از آن استفاده كند!واقعیت این است:

اگر چه كمك به هم كلاسی ها در امور آموزشی در وهله ی اول منجربه پیشرفت خود فرد می شود اما هر دانش آموز،مطالب و مفاهیمی كه از درس معلم برداشت كرده است با زبان و ادبیات خودش در جزوه اش می نویسد;بنابراین سعی كنیم تا جایی امكان دارد در كلاس ها غیبت نكنیم و آنچه را سر كلاس می فهمیم و یاد می گیریم با زبان خودمان بنویسیم. خلاصه هدف از نوشتن این مطلب این بود كه در سال تحصیلی روبه رو در درس خواندن خود كوشا باشید چون ما این همه به خاطر وضع علمی مدرسه از مسئولین مدرسه انتقاد می كنیم باید بدانید كه یك طرف قضیه هم خود شما هستید چون اگر حتی بهترین معلم به شما تدریس كند اگر بی توجهی كرده و نخوانید هیچ تأثیری بر شما نخواهد گذاشت .

نویسنده:آدی یوخ


باخیش (0) یازارلار: باشقان 1391/6/19 - 07:36
دوستان عزیزی كه به عنوان نویسنده جدید در پورتال تیزهوشان میاندوآب ثبت نام كرده اند،بدلیل توركی بودن منوی آرزوبلاگ،شاید نتوانند نوشته جدیدی را ارسال نمایند و احیانا به مشكل بربخورند.

چنانچه شما نیز در این باره مشكل دارید، به قسمت "یارپاق لار" واقع در ستونهای كناری پورتال،رفته و روی "نحوه نگارش نوشته جدید در پورتال" كلیك كنید.

یاشاسین آذربایجان.


باخیش (0) یازارلار: باشقان 1391/6/13 - 01:59
مدرسه ها تاچندروز دیگررسمأ بازگشایی می شوند و دوباره كلاس های درس شروع می شوند.

خلاصه دل تنگی ها به پایان می رسد و دیدارها تازه می شود! باوركنید هنوز هم كه می شود دلم برای دیدن دوستان قدیمی و جدید و آشنایی با معلمان و دبیران درس های مختلف می تپد.ای كاش امسال باآمدن معلم های جدید وخوب به مدرسه بتوانیم درانجام وظیفه خود یعنی درس خواندن كوشا باشیم و آینده ی خود را تضمین كنیم و نیز باعث خوشحالی و افتخار خانواده مان باشیم

امیدوارم این معلم ها هم مانند بعضی از معلم های گذشته مدرسه نباشند كه در كلاس درس را كامل نگفته و دانش آموزان را به كلاس های بیرون میكشاندند و فقط به "جیب" خود فكر میكردند! بلكه به آموزش دانش آموزان توجه كنند تاشاید خلأ های گذشته را پر كنند

به امید روزی كه.....

یازار: آدی یوخ


باخیش (1) یازارلار: باشقان 1391/6/10 - 11:35

ساعت حوالی پنج بود كه میاندوآب دو بار لرزید ولی اتفاقات ناگوار بعدازاین رخ داد.

 

خبر كوتاه بود و دردناك...زلزله 6 ریشتری در آذربایجان...

 

آذربایجان از اردبیل تا تبریز و از اورمیه تا میاندوآب به خود لرزید ولی آماج لرزه ها، سه گوشه مثلث ورزقان ، اهر و هریس بود.

 

طی آخرین اخبار دریافتی تاساعت 3 بامداد (ساعت نشر این مطلب) تعداد كشته شدگان بیش از 800 نفر بوده است و تعداد مجروحین نیز از مرز 1500 نفر گذشته است. پورتال تیزهوشانی های میاندوآب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان عزیزان از دست رفته ، در این شبهای عزیز برای تمام هموطنان از دست رفته از خداوند طلب آمرزش دارد. ما نیز خود را در این مصیب بزرگ و دلخراش شریك میدانیم. باشین ساغ اولسون آذربایجان

 

آچار: زلزله ورزقان،زلزله اهر،تلفات زلزله آذربایجان شرقی،آمار كشته شدگان زلزله آذربایجان،آخرین اخبار از زلزله ورزقان ، زلزله 6 ریشتری هریس ، تلفات زلزله،زمین لرزه ورزقان،زلزله در تبریز،زمین لرزه تبریز،زلزله میاندوآب

 




آردینی اوخو باخیش (0) یازارلار: باشقان 1391/5/22 - 03:46

نظرسنجی متنی پورتال:

 

آیا از جناب یزدانی ، دبیر فیزیك دبیرستان رضایت دارید؟

 

دوستان میتوانید در قسمت "باخیش لار" نظر خود را با دو كلمه بله یا خیر ثبت كنید و درصورت داشتن هرگونه توضیحی نسبت به انتخاب خود،بعد از بله یا خیر،درج نمایید.

 

درصورت ثبتی كه تعداد نظرات بالای ۱۵ باشد،مطمئنا كارهای لازم را با توجه به نظرات شما انجام خواهیم داد.




باخیش (38) یازارلار: باشقان 1391/5/6 - 12:53
چندیست كه یك عده با ثبت نظرات توهین آمیز نسبت به مدیران pctv ،سعی در به انحراف كشیدن پورتال تیزهوشانی های میاندوآب را دارند،ما از اولین روز شروع بكار وبلاگ،شدید ترین انتقادها را نسبت به خود تأیید نموده ایم و سعی در اجرای اصل "تأكید بر آزادی افكار و سلایق" داشته ایم ولی این دلیل نمیشود كه فحشها نیز تأیید شود.

پورتال تیزهوشانی های میاندوآب همیشه خود رامتعلق به دانش آموزان میداند و نشانگر صداقت ما،بازدیدهای ما میباشد كه هر ماه بطور متوسط درحدود 2100 بازدید است كه به عبارتی روزانه 70 بازدید داریم و از این حیث بین تمام وبلاگهای سطح شهرستان،رتبه اول را داریم .

گردانندگان پورتال، هشداری جدی را نسبت به نویسندگان وبلاگ ... اعلام میدارد مبنی براینكه با استفاده از ip ها،میتوانیم تشخیص بدهیم كه كامنتهای توهینی با نامهای مستعار از طرف كیست. امیدواریم با رعایت اصول اخلاقی،دست در دست هم باعث رشد دبیرستان شویم.

* اسم وبلاگ مورد نظر تنها این دفعه پیش مابه امانت باقیست ولی اگر دوباره اتفاقات ناشایستی رخ بدهد،ناچار بی افشای آن خواهیم شد.

پی سی تی وی قوروپو.


باخیش (9) یازارلار: باشقان 1391/4/27 - 12:42
چندی پیش كه از جلوی دبیرستان...میگذشتم،سطل زباله مكانیزه شهرداری راجلوی آن دیدم. كنجكاوشدم و از سرایدار دبیرستان سوال كردم كه شهرداری خود این سطل زباله رادراین مكان قرارداده است یانه؟

سرایدارگفت كه بنابه درخواست مسئولین دبیرستان،این سطل زباله به این مكان آورده شده است.

یاددبیرستان خودمان افتادم و آن زباله دان بزرگ جلو در ورودی،خواستم پیشنهادبدهم كه مسئولین یكی ازاین سطلها رااز شهرداری میاندوآب درخواست كنند،چون بدلیل عدم حمل زباله دان فعلی ،یازباله ها درآنجا مانده و فاسدمیشوند و یا در پشت دبیرستان سوزانده میشوند،به عبارتی خیلی بهترخواهد بود كه این زباله ها به مكان اصلی خود برده شده و آنجا منهدم شوند.

اگرمسئولین دبیرستان این پیشنهاد را مناسب بدانند،لطفا عملی نمایند.

باتشكر،آرتان


باخیش (2) یازارلار: باشقان 1391/4/25 - 09:37
برخی از دوستان سوالاتی را عنوان كردند كه برخود واجب دیدیم،اینجا جواب بدهیم:

یك: ك.سلطانی : ابتدأ از بازدیدتان تشكر میكنیم و درجواب سوالتان،بایستی بگوییم كه شما میتوانید به دبیرستان تیزهوشان موردنظر رفته و در آنجا لیست پذیرفته شدگان را ببینید. چون اسامی پذیرفته شدگان به دبیرستان موردنظر ارسال شده است. برای مثال اگر در امتحانات ورودی دبیرستان تیزهوشان دخترانه میاندوآب ثبت نام كرده و امتحان داده بودید،به دبیرستان موردنظر مراجعه نموده و به سهولت نام خود را ببینید. با آرزوی قبولیتان،موفق باشید.

دو:جراح قلب،دوست عزیز بسیارمتشكریم از نظراتتان،ولی نمیتوانیم ماهیت خود رامعرفی نماییم!

سه:تیزهوش اصفهانی، لینك موردنظردرست است،امتحان نمودیم،اگرمشكلی بود،ازطریق gozine2.ir اقدام فرمایید.

چهار:دنیای سیاه، راجع به سوالات كنكورپرسیدید،اگرجواب بدهیم،لو میرویم!


باخیش (1) یازارلار: باشقان 1391/4/16 - 10:02

نظرسنجی

بؤلوم : باشقا ,

در نظرسنجی ما شركت كنید.




باخیش (1) یازارلار: باشقان 1391/4/9 - 12:49
...رسیدیم به خط پایان

پی سی تی وی بعد از شش ماه فعالیت،از امروز رسما پایان كار خود را اعلام میدارد .

این مطلب،آخرین نوشته ای است كه دراین وبلاگ نوشته میشود ، به دلایل شخصی از سال آینده ، دیگر این وبلاگ بروز نخواهدشد.

شش-هفت ماه نوشتیم،انتقادكردیم،راهكارنشان دادیم،مشكلات را بیان كردیم،فریادزدیم...

همانطوریكه گفته شد،ازسال آینده نخواهیم بود ولی امیداست كه باشند كسانی كه راه مارا ادامه دهند،pctvمیتواند به عنوان جنبشی بزرگ،درتاریخ دبیرستان حك شود،اگر من و تو بخواهیم...

كسانیكه مایلند راه pctvرا ادامه دهند و اقدام به راه اندازی وبلاگ نمایند،لطفا توجه داشته باشند كه فقط درarzublog.com وبلاگ ایجاد نمایند،بخاطر زبان شیوای مادریمان كه قدمتی 7000ساله دارد ،حال این زبان را رهاكرده و دروبلاگهای فارسی كه قدمت زبانشان به زوربه2500سال میرسد،فعالیت نماییم؟

ثانیابخاطر pctvمادر ،نام وبلاگتان باpctvشروع شود مثلابرای سال آینده،این آدرس بسیارمناسب است:

pctv91.arzublog.com

تصمیم نهایی باشماست...

ما توانمان این بود،اگراشكال،ایراد و یا هرچیز دیگری درطول این چند ماه دیدید،به بزرگ خودتان ببخشید.

به امید روزی كه تیزهوشان،"تیزهوشان" باشد.

یازارلار: آراز ، آدی یوخ ، بوزقورد


باخیش (3) یازارلار: باشقان 1391/2/25 - 11:54
دیزیمین قوللاریمین طاقتی سن سن آی آنا

دیلیمین هر سؤزو هر صؤحبتی سن سن آی آنا

كیم اگر ایستر سه آناسی خار اولسون

دیلی لال گؤزلری كور ، قولاق لاری كار اولسون

كیم آنا زحمتینی دانسا ، اونا آر اولسون

چكن اؤولاد چون عذاب-اذیتی سن سن آی آنا

چوخ گؤزل دئییب محمد(ص) پئیغمبریمیز

اینسانا بخش ائیلین جنتی سن سن آی آنا

حیاتین شیرینلیگی-لذتی سن سن آی آنا.....

(( بو شعر میرزا بی ، شمالی آذربایجانین بؤیوك شاعیرلریندن دی. ))

حاضیرلایان: ARAZ


باخیش (0) یازارلار: باشقان 1391/2/22 - 01:07
یارپاق لار: [ 1 ] [ 2 ]
 

سون يازيلار

الوداع دئمیرم كی گؤروشه جاییق... 1391/8/8
انسانم آرزوست! 1391/10/29
انتخابات پرحرف و حدیث دبیرستان! 1391/8/10
اولین گاف سرپرست دبیرستان! 1391/8/7
جواب به اولیای دانش آموز نسبت به درخواست از لطف اله زاده 1391/8/7
تسلیت به جناب سلمان نیا 1391/8/6
انتخابات شورای دانش آموزی 1391/8/2
درحاشیه كلاس اولی ها! 1391/8/1
یاشاسین تراختور/تراختور2 استقلال0 1391/7/29
كوتاه از مدرسه. 1391/7/26
علت غیبت 1391/7/25
جوابیه پورتال به مدیر دبیرستان 1391/7/17
پست ثابت| PCTV پلاس چیست؟ 1391/7/15
نتایج نظرسنجی اخیر 1391/7/14
انتقاد از بعضی دانش آموزان 1391/7/13
پاسخ به كامنت یك دوست|پورتال كاملا مستقل فعالیت میكند و به هیچ شخصی وابسته نیست. 1391/7/13
بخش PCTV+‎ راه اندازی شد. 1391/7/12
اندك اندك جمع مستان میرسد! 1391/7/11
93% دانش آموزان مخالف برگزاری صف صبحگاهی! 1391/7/10
الوعده وفا+تشكر 1391/7/7
انتقاد از مسئولین + یكی از معلمان 1391/7/7
پایان نظرسنجی+اعلام نتایج. 1391/7/6
خبر روز 1391/7/5
پاسخ مدیریت پورتال به برخی سوالات 1391/7/5
نظرسنجی متنی.(پایان پذیرفت) 1391/7/3
انتقادی از مسئولین 1391/7/2
مدیریت ناكارامد،دلیل اصلی تفاوت تیرهوشان های پسرانه و دخترانه 1391/7/2
گزارش یك مهر 91 1391/7/1
باز صدای زنگ مدرسه آید به گوش 1391/6/31
پاسخ به برخی كامنت ها. 1391/6/30
خطاب به دانش آموز عصبی شاهد! :) 1391/6/29
سونای،والنتاین آذربایجان. 1391/6/28
ساوالان اخراج شد. 1391/6/27
اؤز دیلیمی آتمارام،باشقا دیله ساتمارام 1391/6/26
دست مریزاد! 1391/6/22
اختصاصی پورتال/دوشنبه در دبیرستان چه گذشت؟ 1391/6/21
سخن مدیریت 1391/6/19
سخنی با دانش آموزان 1391/6/19
تشكر و قدردانی از دبیران دلسوز و فعال 1391/6/19
جذب نویسنده به پایان رسید. 1391/6/19
برسد به دست دبیران پول پرست. 1391/6/18
نتایج نظرسنجی/ بیش از 90 درصد دانش آموزان،ناراضی از دبیرستان سال قبل! 1391/6/18
ازایمیل های رسیده/تفاوت های تیزهوشان دخترانه و پسرانه میاندوآب! 1391/6/15
پست مخصوص نویسندگان. 1391/6/13
آنا دیلیم هانی؟ | اولاجاقدیر توركون ده مدرسه سی... 1391/6/12
ایده جناب لطف اله زاده 1391/6/11
سوالات كنكور دانشگاه آزاد پزشكی 91 (صبح)/كانون 1391/6/10
به بهانه بازگشایی مدارس... 1391/6/10
جذب نویسنده/(پایان پذیرفت) 1391/6/9
اختصاصی پورتال/لطف اله زاده هم میماند! 1391/6/9
اختصاصی پورتال/تیموری خواهد ماند. 1391/6/9
بازگشت دانشمند،بازگشت به عقب! + آمار نظرسنجی 1391/6/6
نتایج نظرسنجی. 1391/6/2
معرفی وبلاگ ورودی های 91 1391/5/28
لزوم ایجاد وحدت برای سال جدید 1391/5/27
نظرسنجی 1391/5/26
برای دستی زیر خاك... 1391/5/22
باشین اوجا اولسون آذربایجان 1391/5/22
كامپیوتر سالن 1391/5/21
فراخوان 1391/5/21
تغییر قالب وبلاگ 1391/5/20
نفرات زیر 1000 استان در كنكور سراسری 1391/كانون 1391/5/19
اتمام نظرسنجی درس فیزیك 1391/5/19
چندخبر از دبیرستان 1391/5/14
از ایمیلهای رسیده/بی تفاوتی تاچه حد؟! 1391/5/11
چت روم پورتال راه اندازی شد. 1391/5/9
نتایج نظرسنجی اخیر پورتال 1391/5/7
تیموری،چندقدم تاتیزهوشان 1391/5/6
پست ثابت/نظرسنجی درس فیزیك 1391/5/6
مخترع تیزهوشانی 1391/5/5
تیراختور شامپیون 1391/5/5
خبرفوری/احتمال پیوستن تیموری به دبیرستان 1391/5/5
وضع اسفناك عربی دبیرستان 1391/5/5
آدلان،نویسنده جدید پورتال 1391/5/5
مدیریت دبیرستان در سال تحصیلی جدید 1391/5/4
پی سی تی وی فاش میكند/چرا دانشمند بركنار شد؟ 1391/5/2
باستانی اخراج شد. 1391/5/1
جناب لطف اله زاده دبیر فیزیك دبیرستان شد. 1391/5/1
دانلود جواب سوالات فیزیك 91 1391/5/1
بركناری(یا استعفا) جناب دانشمند 1391/4/31
چند سوال تا دانشگاه های تهران؟/كانون 1391/4/29
هشدار پورتال به توهین كنندگان 1391/4/27
سطل زباله مكانیزه 1391/4/25
درخواست 1391/4/21
جوابیه به مطلب اخیر وبلاگ محترم AEATM 1391/4/21
پول پرستی 1391/4/21
جواب برخی سوالات 1391/4/16
بی كفایتی تاچه حد؟ 1391/4/16
از حرف تا عمل 1391/4/15
ورودی های 91 1391/4/13
بدون شرح 1391/4/12
سوالات اختصاصی تجربی و ریاضی 91 1391/4/9
معرفی رشته های تحصیلی/گزینه 2 1391/4/9
خلاصه دروس مخصوص كنكور/كانون 1391/4/9
هم ترازهای شما پارسال چه رتبه ای در كنكور كسب كردند؟/كانون 1391/4/9
نظرسنجی 1391/4/9
سریال تكراری! 1391/4/7
فوری 1391/4/4
جذب وبلاگ نویس 1391/4/1
دبیران در سالی كه گذشت 1391/3/17
به زودی 1391/3/17
نتایج نظرسنجی 1391/3/2
معرفی تمام وبلاگهای تیزهوشان میاندوآب 1391/3/2
وبسایت دانلود سوال 1391/3/2
اطلاعیه 1391/2/29
الوداع دئمیرم كی گؤروشه جاییق 1391/2/25
تجلیل 1391/2/24
دبیرستان در 91‎/2/23‎ 1391/2/23
یاشاسین تیراختور 1391/2/22
چالش سرویس در ایام امتحانات 1391/2/22
آنالار گونو موبارك 1391/2/22
سوالات خرداد/تمامی دروس/تمامی پایه ها 1391/2/22
سایت دانلود سوالات زبان 1391/2/22
مكان برگزاری امتحانات نهایی اعلام شد. 1391/2/21
نمونه سوالات سال دوم 1391/2/20
دربه در دنبال اعضای pctv 1391/2/20
اطلاعیه 1391/2/20
طرح شكایات در این سایت 1391/2/20
نمونه سوال كمبریج 1391/2/19
پاسخ به مسعود 1391/2/19
فوری 1391/2/19
حواشی روز 91‎/2/19‎ 1391/2/19
نظرسنجی pctv 1391/2/18
میز تنیس ها 1391/2/18
نتایج نظرسنجی 1391/2/14
معرفی سایت 1391/2/14
رفیعی پیشتاز نظرسنجی pctv 1391/2/14

سورغو

نمره شما به پورتال؟



ADS ماننا اینفو | اولین Yellow page میاندوآب ADS

سایغاج

بوتون گؤروشلر :
بویونون گؤروشو :
دوننین گؤروشو :
بو آیین گؤروشو :
ایندی وئبلاقدا :
یازارلار :
بوتون یازیلار :
سون آپدئیت :

بیزه گؤره